Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis i mostrar-te publicitat relacionada amb les teves preferències mitjançant l’anàlisi dels teus hàbits de navegació. Si continues navegant, considerem que n’acceptes l’ús. En pots obtenir més informació en la nostra política de galetes.

Aquestes darreres setmanes l’equip directiu del centre ha visitat els centres de primària adscrits per tal d’anar preparant l’arribada dels nous alumnes de 1r d’ESO.

Aquestes visites han tingut dues parts: Al matí, s’ha fet una tutoria amb els alumnes de 6è de les escoles (escola per escola) per tal de conèixer-los i saber quines són les seues pors pel canvi d’etapa. S’ha fet alguna activitat per tal de que els alumnes vegin amb naturalitat el canvi de l’escola a l’IES.

El mateix dia, però a la tarda, s’ha fet una reunió amb els pares dels alumnes, a la seua escola. La intenció d’aquesta visita és donar-nos a conèixer als pares dels nostres futurs alumnes, en el seu entorn, a on estan més còmodes, amb la presència també del tutor de 6è o del director/a de l’escola.

En aquesta reunió se’ls hi ha presentat un recull dels principals canvis que es produiran amb el canvi de centre, i algunes recomanacions i pautes perquè ens puguin acompanyar amb el procés formatiu dels seus fills. S’han explicat aspectes com el canvi d’horaris, l'increment de professorat i assignatures, la importància dels hàbits de feina des del primer dia, la importància del seguiment per part dels pares, etc.

Calendari d'aminissió a Cicles Formatius (FP)

Enquestes satisfacció

Matrícula 2019-2020

Tota la informació estarà disponible a partir del dia 17 de juny.

Calendari Escolar 2018-2019

Resultat d'imatges de calenari escolar generico

Exàmens de pendents d'ESO i BATX curs 2018-2019

Exàmens Pendents